Τρίτη 5 Απριλίου 2011

O ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

Ένας ύμνος για το βιβλίο σε στίχους του Ε. Τριβιζά και μουσική του Γ. Κουρουπού… Με αφορμή τον πρόσφατο εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου

Πες μου κάτι, τι αξίζει
πιο πολύ από φλουριά;
Πες μου κάτι, τι χαρίζει
γέλιο, κέφι και χαρά;

'Ελα, πες μου, τι γεμίζει
παρηγόρια την καρδιά;
Έλα, πες μου, τι σκορπίζει
την πιο μαύρη συννεφιά;

Έλα ,πες μου, τι’ ναι εκείνο
που με κάνει και δακρύζω,
που με κάνει να γελάω,
που με κάνει να ελπίζω;

Έλα, πες μου, τι’ ναι εκείνο
που με κάνει να γιορτάζω,
που με κάνει να πετάω,
στα ουράνια να καλπάζω;

Ένα βιβλίο! Ένα βιβλίο!
Ένα βιβλίο που μαγεύει
όνειρα στο νου φυτεύει
και στο ταξίδι της ζωής
πιστά μας συντροφεύει!

Γι’ αυτό βιβλίο μου πιστό,
λατρεμένο μου βιβλίο,
έλα πάρε τ ακριβό
της καρδιάς μου το βραβείο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου